Kjøpsvilkår

Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

Partene

Selger er Kriweb AS (org. Nr: 927 400 456), support@kriweb.no og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selger.

Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har fremkommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra oss i bestillingsløsningen i nettbutikken eller kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

Betaling

Kriweb AS bruker Stripe som betalingsløsning. 

Coaching:
Coachingpakkene er enkeltstående tjenester, og som gjelder på et bestemt tidspunkt eller innenfor en bestemt periode. Etter avtalen er inngått mottar kjøperen et kundeskjema fra selgeren som må fylles. Kundeskjema benyttes av coachen for å skreddersy kjøperens plan. Etter selgeren mottar utfylt kundeskjema får kunden tilsendt skreddersydd kostholds- og treningsplan i app. Kostholds- og treningsplan er utarbeidet til kunden til hans eller hennes personlige nytte.

Ved bestilling forventes det at oppfølgingen skal, med mindre noe annet er avtalt på forhånd, begynne innen 7 dager fra kjøper mottar planen. Ved bestilling setter coachen av tid til kjøperen, og totale oppfølgingsuker skal fullføres sammenhengende og uten opphold. Det kan gjøres unntak for sykdom og ferier, men slike avbrudd i oppfølgingsperioden må avtales på forhånd direkte med kundens coach. Ikke gjennomført oppfølging uten avtale verken erstattes med forlenget oppfølgingsperiode eller kompenseres på annen måte. Kunden har heller ikke krav på refusjon som følge av en slik, og kan heller ikke utelate å betale resterende utestående beløp om abonnementsbetaling er valgt.

Ansvarsfraskrivelse

Du som kunde er ansvarlig for å gi fullstendige og riktige opplysninger om din egen situasjon og helse i kundeskjema slik at coachen har best mulig grunnlag for utarbeidelsen av din oppfølging.

Kunden er videre ansvarlig for å vurdere hensiktsmessigheten og riktig profil/mål for sin coaching ut i fra sin helsesituasjon og sine forutsetninger. Ved usikkerhet bør lege eller annet kvalifisert helsepersonell konsulteres før kunden sende kundeskjema. Dersom kunden fyller ut kundeskjema, og slik avklaring ikke er foretatt, plikter kunden å anmerke og opplyse Kriweb AS om enhver usikkerhet.

Kriweb AS er ikke ansvarlig for følger som måtte oppstå som følge av mangelfulle eller feilaktige opplysninger fra kunden, eller skader som kan oppstå dersom under utøvelse av coachingen som følge av mangelfulle eller feilaktige opplysninger gitt av kunden, herunder feil teknikk eller belastningsskader.

Aldersgrense for coaching: 18 år

Er du yngre må foreldre/foresatte godkjenne coachingen. 

Angrerett coaching:

Angreretten for tjenester gjelder ikke ved enkeltstående tjenester, som gjelder på et bestemt tidspunkt eller innenfor en bestemt periode, jf. angrerettloven § 22.

Vi tillater allikevel avbestilling av coachingpakke innen 2 dager etter kjøp, men kun dersom kundeskjemaet ikke alt er besvart. Ved avbestilling vil det påløpe minst kroner 300,- i avbestillingsgebyr.

Skjer avbestilling etter dette, må bestillingen betales i sin helhet.

Ubenyttede oppfølgingsuker refunderes ikke.

Avbestilling av ekstra oppfølgingsuker er ikke mulig.

Personopplysninger

All informasjon om kjøper vil bli oppbevart i henhold til GDPR og norsk lov. Ønsker kjøper at dette blir slettet, sender kjøper en epost til support@kriweb.no. Kjøper har også rett til innsyn om all informasjon lagret om vedkommende.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger på epost: support@kriweb.no innen rimelig tid, jf. punkt 7 og 8. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.